მეოთხე დღე საქმიანად
დაიწყო . განვიხილეთ თუ როგორ უნდა მოვახდინოთ
მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენა , როგორ უნდა შევაფასოთ მოსწავლეთა წინარე ცოდნა,
რათა პროექტის მიმდინარეობისას მოსწავლეს ჰქონდეს
თემის შესაბამისი საბაზისო ცოდნა. დავათვალიერეთ
და შევარჩიეთ შეშეფასების ინსტრუმენტები მოსწავლეთა ცოდნის დადგენისათვის , მოგვეცა
საშინაო დავალება KWL ცხრილი , პროექტის
კონფერენციის კითხვარის, ვენის დიაგრამის შევსება. ამ კითხვარების საშუალებით ვიგებ
მოსწავლეთა ცოდნის დონეს, მათ შესაძლო ინიციატივებს , თუ რა
უნარ-ჩვევები გააჩნიათ მათ და რა თვისებები უფრო მეტად დასჭირდებათ მათ ამ პროექტის
განსახორციელებლად.
Комментариев нет:
Отправить комментарий